احضان و بوس سكس

بوس و احضان سكس محارم اخوات في غرفة النوم

سكس محارم اخ يدخل الحمام على اختها و يحضنها جامد

بوس و احضان سكس محارم جامد بين اخوين يدخل الحمام على اخته فجاة و هي قاعدة على المرحاض و يتكلمو مع بعض شوية و تشكيلو فيحضنها حضن جامد اوي كله مشاعر وحب و عواطف في بيت الخلاء الكنيف .

و بعدين تقوله خايفة تنام لوحدها و عاوزاه ينام معاها عشان يطمئنها و يذهبان معا الى غرفة النوم على سريرها و ينامو و هنا تقع الفاس في الراس و الطوبة تيجي في المعطوبة و يقع ما لا يحمد عقباه بينهم ويقعون في جريمة زنا محارم.

بوس و احضان سكس

و هي نايمة و مسلمة له شرفها او شرفه هو مدياله الامان و مدياله ظهرها زبره يقف عليها و يهيج و فجاة و هي بتحاول تنام تحس ان فيه ظبر بيلعب في طيزها من ورا فتصحى مذهولة و مذدهلة فجاة ايه ده ايه اللي بيحصل ده ايه اللي بيلعب في طيزي ده .

احضان و بوس سكسبوس و احضان سكس محارم زنا محارم سكس اخواتاخ و اخته محارم نيك طيز وضعية الكلبة اخ يلحس كس اخته سكس محارم اخ و اخته على السرير

و عن نظرة عنيها لما صحيت فجاة و تعابير الدهشة على وجها و الاستغراب على وشها منظر في منتهى الجمال .

و بعدين يتكلمون معا قليلا و في النهاية تتمحن هي التانية عليه بعد ما يطلع لها زبره من البنطلون منتصب و واقف على اخره و يقنعها بعد محاولات انها تمسكه .

و اخيرا تمسك بزبره و تهيجه له و يفرح اخيرا هنيك اختي سكس محارم و يقلعها البنطلون و ينزل يلحس كس اخته و شرفه و عرضه و يقول انا اضيع شرفي بايدي بدل ما حد تاني يضيعه .

او ان يقول هي كده كده مش بكر و لا عذراء يعني ياما ناكوها رجالة قبل كده و ما بقتش بنت و لا حاجة بقيت مرة خلاص مفتوحة و مخروقة و منيوكة و انا اخوها ما ينولنيش من الحب جانب .

ما ينفع لازم افشخها و اتمتع بلحمها الابيض الحلو ده و انيكها .

و بعد اللحس تقوم فيهم هم الاتنين النار مرة واحدة و يهيجون اوي يقلعو هدومهم تماما بسرعة رهيبة و لهفة الممحون المستعجل اوي على النيك و السعيد جدا بالتجربة الممتعة المثيرة .

و يقرب منها و يحضنها اوي زبره في كسها نيك خلفي و ينزل فيها بوس و احضان سكس محارم و شهوة عالية .

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *