ركل الخصيتين

ركل الخصيتين اتنين ميستريس انتقام من خصاوي العبيد

سكس تعذيب و لعبة شد الحبل بس بالمخاصي 

سكس تعذيب و ركل الخصيتين لثلاثة عبيد في بيت الذل و الاهانة مع اتنين ميستريس مفتريين يمارسن التعذيب و الاذلال بطرق مبتكرة و جدية و ما وردت على دماغ حد قبل كده و في نفس الوقت بسيطة و سهلة و هذا ما يعرف بالسهل الممتنع .

التلات رجالة العبيد ناخين و ناخعين على ركبهم و مربطين مجموعة حبال رابطة ما بين خصية كل واحد منهم بحبل , و يلعبون العاب سكس جنسية مثيرة .

تحدي شد الحبال بس بدل ما يشدون الحبال بايديهم الحبال مربوطة في خصية كل واحد و زبره و يشدو بقى الحبل بس شد لذيذ و ممتع كله شهوة و العاب مسلية و حلوة في حديقة بيت الذل تحت اشراف سيدات القصر بيت الذل العظيم .

الفائز في التحدي و لعبة شد الحبل لابد و ان تكون له جائزة عظيمة و مثيرة و ممتعة .

و العبد الخاسر تكون له عقوبة و عقاب يقع عليه و هو ان الاتنين الخسرانين يتركنوا على جنب زي حاجة مركونة و يتفرجوا على جايزة العبد المنتصر و هو بيستمتع و هم بيتحسرون على المتعة اللي كانوا سوف ينالوها لو كانوا من المنتصرين .

ركل الخصيتين

و جائزة الفائز العظيمة هي ركل الخصيتين , حيث يقف في شموخ امام ممولاته سته و تاج راسه الميستريس و يفتح رجليه و يباعد ما بين فخذيه ليكشف الهدف تماما واضحا وجليا في مرمى اقدام سته و تاج راسه الميستريس عشان تصوب و تهدف بكل سهولة و تجيب جول عظيم و رائع , و احلى تسديدة من البنت و رمية مذهلة و ركلة جزاء ملهاش حل , و الهدف هو خصيتين العبد ياخد فيهم شلوت و كمان شلوت  و شلاليت و ركلات جزاء مثيرة في خصاويه , ويقع من الالم و هو بيتلوى من الضرب في الاماكن الحساسة , و لكن لازم يقف عشان يكمل العقوبة و العقاب , اسف اقصد الجزاء و الهدية و ياخد شلاليت في زبره و خصاويه لغاية ما يقول بس و يندم على اليوم اللي اتولد فيه .

سكس ذل , سكس تعذيب , ركل الخصيتين , سكس العاب , تحدي شد الحبل
لعبة شد الحبل , سكس ميستريس , سكس عبيد , 
بيت الذل , سيكس اهانة

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *