سكس فرسان

سكس فرسان الفارس ينيك بنت شقراء

نيك طيز الشقراء من الفارس المغوار ابو الفوارس 

سكس فرسان الفارس الممحون راجع مشتاق لحبيبته و عشيقته بعد شهور من الحرب ما شاف جنس الحريم , راجع بكل لهفة و شوق عاوز ينيك زبره هايج اوي على حبيبته الشقراء البيضاء .

سكس فرسان بعد عودة الفارس من المعركة منتصرا على الاعداء و حبيبته تنتظره في ذلك المكان البعيد النائي بعيدا عن الانظار , حيث اعتادا على ان يتقابلان هناك في ذلك المكان الجميل , هذا المكان الذي يشهد على قصة الحب العذرية , قصة حبهما العنيفة الممتلئة بالمشاعر و الاشواق , المملوءة بالرومانسية و الشهوة .

هذا المكان , مكان المواعدة و المقابلة بينهما , ذلك المكان اللي ياما حصل فيه مغامرات جنسية بينهم , و شهد على عمليات نيك مثيرة في كل الاوضاع بين العاشقين , كم من السوائل المنوية اهدرت في هذا المكان , و كم من جرائم الشرف ترتكب باسمك ايها الحب .

و يرجع الفارس بملابس الحرب , ملابس الفرسان , تلك الخوذة على راسه و الدرع الحديدية و  سيفه البتار , ليجد معشوقته البيضاء الشقراء الجميلة في انتظاره , الحتة الطرية في حياته , مستنياه بلهفة كل العشاق , و هو هايج ممحون على اخره مستعجل على النيك اوي , ينيكها بملابس الحرب , مفيش وقت يقلع , ينيكها بشحمه و لحمه و عبله و عرقه , .

نيك شقراء بيضاء

سكس فرسان

و هكذا تتلاقى الاشواق الملتهبة و تبدا القبلات الساخنة و البوس الساخن و اللعب في اللحم و الطرقعة على الطياز و الفشخ و النيك و قلة الادب و الحيا بين المحبين , و تقفيش و تفريش و مص و لحس و نيك .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *