مخنث ياباني معلمة تنيك طالب في الفصل

سكس معلمات مخنث ياباني ينيك طيز تلميذ في الفصل

سكس طلاب في المدرسة يتناك من مدرسته الشيميل 

معلمة يابانية في الفصل مع التلميذ تقوم بعملية اغراء جنسية للطالب الذي يفاجا بمفاجاة غير متوقعة و هي ان المدرسة طلعت مخنث ياباني يعني بدل ما الطالب كان متوقع انه ينيك تنقلب عليه الطاولة و تختلف الموازين و يبقى الطالب المتناك .

انه مقطع سكس جنسي اغراء مدرسة في الفصل في المجوعة  في درس خصوصي في المدرسة بين طالب ثانوي و المدرسة , حيث تقوم المعلمة باغراء التلميذ عشان ينيكها .

تلك المدرسة هي امراة جميلة حاطة مكياج مثير في وجهها , لابسة بلوزة بيضاء و جيبة سوداء قصيرة فوق الركبة محتشمة , تذهب الى الطالب و تقعد على الديسك امامه حيث تقوم بالكشف عن فخادها و اجباره على ان يتفرج على جسمها عشان يستمتعون معا .

و في عذه اللحظة يحسب التلميذ النجيب انه اخيرا حالفه الحظ و هيعمل مغامرات جنسية مع المعلمة بتاعته زي ما كتير من زمايله بيعملون و بينيكو المعلمات و يقعدو يحكوا و يتفاخروا امام بعض بسكس معلمات و كل واحد ازاي انه ليه مغامرات جنسية و ناك معلمات بعدد شعر راسه .

يفرح هذا الطالب في الثانوية الغلبان و يتوقع امور جميلة و هو مش عارف المسكين يا عيني بالخازوق المغري اللي مستنيه البعبوص اللي هيطلع من عنيه و دماغه .

تحدث مفاجاة جنسية من العيار الثقيل لهذا الطالب المسكين اذ يكتشف ان المعلمة ما هي الا مخنث ياباني و بدل ما تكون العلاقة بين زبر و كس هتكون العلاقة بين زبر و زبر , زبر الطالب و ظبر شيميل خنثى .

مخنث ياباني معلمة تنيك طالب في الفصل

ينصدم الطالب لما يشوف الزبر , و لكن لا وقت للتراجع الان كبرت في دماغي همارس جنس النهارده يعني همارس , انيك او اتناك مش مهم , المهم امارس العلاقة و يقعد تحت الشيميل يمص زبره , و بعدين المعلمة المخنثة تقلب الطالب على الطاولة و تحشر الزبر في طيزه و تمارس معاه نيك طيز خلفي شرجي مثير .

و لكن يبقى هنا تساؤل بعد ما اصبح طالب ثانوي متناك , هل هيقدر يحكي لزمايله عن تلك المغامرة الجنسية ام لا و يفتخر بها ؟

سكس طلاب , سكس معلمات , سكس شيميلات
نيك مخنثين , سكس ياباني , نيك في الفصل 
مص زبر , نيك طيز

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *