سكس نجار

سكس نجار ينيك حبيبته في ورشة الخشب

نجار جايب صديقته ينيكها في المنجرة في الخفاء

سكس نجار و حبيبته مش لاقي مكان ينيكها فيه جابها المنجرة ينيكها بعيد عن البيت و ام العيال الزوجة مش هيعرف ياخدها معاه الشقة طب يلاقي فين مكان انسب و لا احسن من المنجرة ينيكها فيه .

سكس نجار واخد رفيقته و عشيقته الشقراء البيضاء الجميلة و مخبيها في الورشة و يمارس معاها نيك في الورشة وسط العدة و الخشب و الشواكيش و الابواب , كما ان النيك له طعم اخر و متعة عالية من نوع تاني وسط الخشب في مكان الشغل بتاعه , يزفره و ينجسه و الرزق يقف و الحال يقف و الزباين تطفش .

و بعدين يسال هو الحال وقف ليه و مش لاقيين ناكل ما هو من النجاسة اللي بتعملها في الورشة و الرذيلة و الفحشاء و المنكر اللي بتمارسه في المنجرة .

نيك الشقراء في مقر العمل

نيك في منجرة الخشب

سكس نجار

بس النيك ممتع و لذيذ اوي و حلو عشان كده لازم ينيك عشيقته اللي عاملة له سحر ما يقدرش يبعد عنها و لايسبها لازم يمارس معاها الجنس هو يفرقع المدام و هي تفرقع البيه و يروحو يتزاوجو في المنجرة .

الفتاة الشقراء نايمة على كرسي المنجرة رافعة رجلها فوق و فاتحة كسها لعشيقها و نازل فيها نيك و دعارة سكس في الاماكن العامة

سكس االشقراء , سكس شقراوات , سكس نجار الخشب ,سكس في الورشة , سكس في المنجرة سكس في مقر  سكس اجنبي , مص زبر , العمل , نيك في الشغل

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *