نيك فوق الجبل

نيك فوق الجبل على الهملايا فوق السحاب

نيك طيز فوق اعلى جبل في العالم بين متسلقين الجبال

نيك فوق الجبل بين اتنين من عشاق سكس مغامرات و تسلق الجبال , فوق السحاب و المكان مقطوع و تثور شهوتهم على النيك و مفيش حد معاهم يعملون اللي هم عاوزينه .

رجل و صديقته من محبين المغامرات يتسلقون اعلى جبال العالم سلسلة جبال الهيمالايا في الهند و فوق جبل افرست اعلى قمم الجبال و فوق السحاب بين السماء و الارض , حيث لم يذهب احد من البشر الى ذلك المكان من قبل الا القليل , يذهب هؤلاء المغامرون الى تلك القمم الشاهقة في الارتفاع , من اجل ممارسة الجنس هناك و اشباع شهواتهم و رغباتهم العارمة في النيك .

نيك فوق الجبل , و حينما يصلان معا الى ذلك المكان البعيد فوق القمة , يلاقو نفسيهم في مكان مقطوع و مفيش حد معاهم و لا شايفهم و الجو امان و مستحيل حد يطب عليهم و هم اتنين راجل و ست و الشيطان تالتهم و وقعوا فعلا في خلوة شرعية , تهيج عليهم رغبة ملحة في النيك , و هو شاب , و هي شابة , يبص على جسمها المليان انوثة و كسها و طيزها , فيقرر ينيكها في خرم طيزها احلى نيك طيز فوق الجبل لغاية ما يستمنى و يسيب بصمة هناك في ذلك المكان العالي بين السماء و الارض .

تقعد البنت في وضع الكلبة و تفلقس و يشلحها البنطلون و يحشر زبره في طيزها , نيك شرجي , نيك خلفي مثير و قدامه كسها مفتوح , بس عشق نيك الطيز حاجة تانية لغاية ما يكب احلى سوائل منوية فوق جبال الهيمالايا .

نيك فوق الجبل

نيك فوق الجبل , نيك طيز , سكس مغامرات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *