تعذيب بالكرباج

سكس تعذيب بالكرباج رجل متربط و ينضرب

سكس تعذيب رجل من امراة نازلة فيه جلد على جسمه كله

تعذيب بالكرباج مقطع سكس مثير رجل عاري تماما و مقيد بالحبال من ايديه في السقف و رجليه مقيدة في عروسة التعذيب بجوار الحائط يعني اطرافه كلها مقيدة و مش يقدر يفلت من  العقاب و العذاب الواقع عليه و لا يستطيع ان يفلعص و لا يهرب كده او كده .

انه رجل و الرجال قليل بينضرب من حرمة و هزق الرجالة و بعتر كرامتهم و مسح بيها الارض الرجال اللي كانوا زمان سي السيد الراجل يخش بيته بشخطة منه البيت كله يترجف و كان مالي مكانه , دلوقتي مربوط زي الخروف و المرة نازلة فيه ضرب و جلد بالكرباج و لا كانه عبد حقير شغال تحت جزمتها .

و لكن في حقيقة الامر هو سي السيد كان مسترجل على حريمه في البيت بس على امينة الغلبانة اما كان خدام و مهزق تحت اقدام العاهرات و بنات الليل و الكباريهات اللي كان بيروحها .

تعذيب بالكرباج

سي السيد تحت رجلين سته

و زي سعادة الباشا اللي عند الشرموطة يرقص على الطبلة و يغني و يقول انا عاوز واحدة تهزقني تهزقني .

سكس تعذيب بالكرباج و هكذا فان الرجل متربط و واقع مع ميستريس قوية و مفترية نازلة فيه ضرب بالكرباج و و تعذيب من غير رحمة و هو واقف عريان ملط يمكن  زبره يرتاح و جسمه يرتاح من الشهوة لما ينضرب كده جامد .

سي السيد و بنات الليل

و ده لان الشهوة عبارة عن توتر عام في الجسم و الانسان لما بينضرب بالكرباج جسمه بيرتاح و الطاقة اللي جوه خلايا جسمه بتتفرغ بالضرب و التعذيب و اسخن ضرب بالكرباج  .

سيكس اهانة , موقع كسها , سيكس اهانة 
سكس ميستريس , سكس عبيد
سكس ذل , سكس تعذيب , ضرب بالكرباج , تعذيب بالكرباج

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *