سكس رشوة

سكس رشوة اخت تنتاك من اخوها عشان الواجب

اخ خول يساعد اخته مقابل ينيكها

الدنيا دي عجايب و اللي يعيش يا ما  يشوف فيديوهات عجيبة و غريبة تنبئ عن تدهور القيم و الاخلاق في المجتمعات حول العالم الواد الفاجر القادر الداعر قاعد من غير خشى و لا حيا م ع اخته المسكينة البليدة في الفصل مش عارفة تحل الواجب بتاعها و الابلة هتضربها و تهزقها قدام الفصل كله ممكن تذنبها و توقفها على السبورة ترفع ايديها و تشيل عليها الشنطة و بقية التلامذة يضحكو عليها و يعرفو انها خيبانة فتروح البت الفاشلة لاخوها الاناني الاستغلالي الل هي عارفة حقيقته زي المنشار طالع واكل نازل واكل و مش ممكن يعمل حاجة غير بمقابل و مش ممكن حد يطلع من وراه بمصلحة لوجه الله ابدا هتعمل و هي مفلسة و مش حيلتها اللضى تديله عشان يحل لها الواجب و يحمي سمعتها في الفصل قدام صاحباتها مفيش غير المتعة الجنسية

 


 

بس اللي ممكن تقدمهاله الحقير و على راي المثل ان كان لك عند الكلب حاجة قله يا سيدي و هكذا تضطر الفتاة المسكينة ان تقوم برشوة اخيها الفاجر من اجل ان يقوم بعمل الواجب المدرسي له و بعدين تفكر تاني بينها و بين نفسها ثم ان فيها ايه يعني لما اخويا ينيكني طب ما انا كسي

سكس رشوة سكس اخ و اخته

مشاع و مفتوح لكل من هب و دب من ااصحاب و الاصدقاء و الاهل و الاعضاء و النوادي و الكفور و المناطق المجاورة  و من غير ما بطلع بمصلحة اشمعنى جت عللى اخويا  المعرص ابو قرون كبير الديوث و جبرت يللا ينيك من نفسه و تذهب اليه في غرفته معاها الواجب و تراوده عن نفسيه حتى يمارس الجنس المحرم معها جنس الاخ مع اخته و لا يحل لها الواجب الا بمزاج خاص بيه لازم تكون بتمص زوبره و هو بيحل عشان الوحي ينزل على دماغه و يقدر يحل كويس انها الشهوات و الملذات و اسواق الدعارة في كل مكان حتى داخل البيوت و العوائل الكوامل و القرى و الضوواحي و المدن جنس للبيع سكس رشوة موقع كسها في كل انحاء العالم 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *