سكس عبيد

سكس عبيد في بيت الذل حفلة ذل و تعذيب جماعي

سكس 3 ميستريس و حفلة نيك عبد

انها اسعد اللحظات في عالم الذل و العبودية مع هذا العبد المحظوظ و اللي معمولة على شرف طيزه حفلة ذل واهانة و تعذيب في منتهى الجمال و الروعة فكل من يرى هذا العبد و اللي بيحصل معاه يتمنى انه يكون مكانه و يعيش لحظات الالم و العذاب و السعادة و يجرب هذه التجربة الجميلة لما تكون مربوط بالحبال من ايديك مقيد تماما عشان يشلوا حركتك و رابطينك بالحبال في القف و متشعلق من صدرك و واقف وسطيهم عريان ملط و هم حواليك 3 ميستريس سيدات رائعات معشوقات في منتهى الجمال لابسات ملابس جلدية في منتهى الاثارة فستان جلد اسود قصير جدا كاشف عن نور فخادها البنور في منتهى الروعة و مكشوف من فوق لحم كتافها و صدرها و دراعاتها باينة و فستان جلد مفتوح من على منطقة البطن والسرة بخيوط تكشف الصدر اللي هيفجر الفستان الضيق من على بزازها ليكسبها مشهد مثير جدا يخلي اي دكريتمنى انه يكون عبد عندها و 3 ميستريس يجننوا واحدة شقراء و اللي شعرها اسود و اللي شعرها احمر و ماسكين في ايديهم كرابيج عشان يجلدوه و يلسوعوه دي تجلد من هنا ودي تضرب من هنا و مش ملاحق على السعادة و المتعة و العصاية و على طيزه ضرب طيز عنيف  وسخن اوي سكس عبيد

 

سكس عبيد ذل و تعذيب عنيف

سكس ميستريس سكس عبيد

و بعدين يعملوا معاه ما لم يعمل مع الاولين و الاخرين يشبكوله مشبك في طيزه و يشعلقوه من خرم طيزه و يعلقوه و يقعدو يضحكو عليه و يتمسخرون بيه و هو في قمة المهانة و الذل و الاحتقار و لكن احتقار من اجمل سيدات على وجه الارض يا بخته بيهم و يصدق عليه المثل القائل ضرب الحبيب زي اكل الزبيب فمهما يعملون فيه و يعذبوه و يشنعون بيه على قلبه احلى من العسل لان فيه حد يطول انه يتعامل مع الحسناوات الجميلات دول مهما كان بقى نوع التعامل حب و لا ذل و تعذيب و احتقار و ان كان العبيد يعشقون الذل و العبودية تحت اقدام النساء

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *