قصص سكس تحرش

قصص سكس تحرش و اغتصاب طالبات ثانوي

قصص سكس تحرش بتلميذة ثانوي و اغتصابها في الدرس الخصوصي

انا مدرس ثانوي في مدرسة بنات سئ السمعة معروف بحوادث التحرش بالفتيات , هذه قصتي مع طالبة ثانوي اغتصبتها في الدرس الخصوصي , و اتقفشت من والدها و اخوها متلبس بالجريمة

قصص سكس تحرش

انا مدرس ثانوي غير متزوج عمري 34 سنة هايج علطول قدام اي بنت من الجنس اللطيف , كنت دايما بشوف البنات و اقعد اتفرج على اجسادهم المثيرة , و اتحسس اجسادهم كل ما الاقي فرصة لكده .

قصص سكس تحرشقصص سكس تحرش

في مرة كنت بدي طالبة درس خصوصي في بيتها , البنت تحسب نفسها لسه صغيرة , طالعة تاخد الدرس بفلنة كت و شورت في الركبة , جسمها ابيض مثير جدا و بزازها كبير و ركبها ناعمة و حلوة , قعدت طول الحصة اتمتع بالفرجة على لحمها و كان نفسي اوي انيكها و اغتصبها , بس صعب مش هقدر , فضلت اتحرش بيها و انا بشرح لها , و احط ايدي على ظهرها و املس على لحمها العريان , بصراحة كانت حصة مدهشة , و غفلتها و خدت لها كام صورة مثيرة , و بعد ما روحت ضربت عشرة عليها و نزلت شهوتي كلها على لحم التلميذة الابيض المثير .

 

 

في مرة لقيت تلميذة سيئة السمعة معروفة بين البنات انها سقطت اكتر من سنة و بتاعت شباب و كده , و لبسها فاضح و مثير , و كنت اتحرشت بيها اكتر من مرة , بس كنت بحس انها متجاوبة معايا و بتسمتع بالتحرش بيها , المهم انها عاوزة تاخد درس خصوصي في البيت , طبعا انا ما صدقت و فرحت اوي , و اتفقت معاها .

 

روحت لها البيت و اديتها اكتر من حصة و كنت كل مرة اتحرش بيها على خفيف و هي عادي جدا , لغاية ما قررت اني لازم انيكها , و في مرة روحت لها لقيتها جاية تاخد الدرس بقميص نوم احمر و مثير و فوق الركبة و صدرها كله عريان من فوق و بزازها شوية وتطلع من القميص

قصص سكس ممتعة واكتر علي موقع نيك فاجر .

و هي قاعدة جنبي و بتحل الواجب و انا زبري مولع و عمالة ابص على صدرها الجميل , بصت عليا لقيتني عماله ابحلق في بزازها , قالت لي عاجبينك , قلتلها هموت عليهم الصراحة سخنين اوي .

و فجاة لقيت نفسي بمد ايدي عليهم و بمسكهم , و هي قالت لي : عيب يا استاذ و حاولت تهرب .

مسكتها من دراعها جامد و شديتها و قلت لها انا بحبك اوي يا سمر .

و سحبتها جامد و هي طاوعتني و قعدت على ركبها بين رجليا و انا قاعد على الكرسي , و بصيت في عنيها و قعدت اتملى من جمال كل حتة في وجهها المثير , شفايفها الوردي الصغيرة و عنيها الجميلة , و ريحة انفاسها المثيرة و السخنة , و انا لافف ايديا الاتنين حوالين وسطها و هي حاطة ايديها على كتافي .

ضميتها ليا جامد , و هي لفت ايديها حول رقبتي و نزلت فيها بوس في شفايفها احلى قبلات ساخنة و مثيرة مع تلميذتي في الثانوية , و امص لسانها من جوه و الحس في شفايفها و ابوسها من خدودها و عنيها و كل حتة في وشها بوس سخن في منتهى الشهوة , شهوة حرمان السنين , طول عمري ابص على البنات و الحريم و اتفرج عليهم من بعيد لبعيد و اتحرش بيهم , بس اول مرة بين ايديا تلميذة من تلميذاتي تحت امري امارس معاها الجنس و حاضنها بين ايديا و نازل بوس في شفايفها .

و بعدين قلعتها قميص النوم عريانة ملط قدامي و وانا قلعت ملط و نزلت تفعيص في كل حتة في لحمها , ايديا عمالة تفعص و تقفش في لحم دراعاتها الطري و كتافها البيضا الناعمة المثيرة , و بصيت لها و هي كده و قلت لها بحبك اوي , انتي حلوة اوي يا سمر , انتي اجمل بنت اشوفها في حياتي , و خدتها في حضني جامد اوي , زي ما اكون كنت عاوز ابلعها جوايا , و ايديا عمالة تفرش و تفرك و تعسس على كل حتة في ظهرها و طيازها من ورا , ايديا كانت بتلعب فيها من ورا بجنون طالعة نازلة , كنت عاوز استمتع بكل جزء من جسمها الطري , امسك كل حتة فيها , و صدري حاضن صدرها و بزازها , نازل حك صدري في بزازها و بطني في بطنها و زبري واقف على اخره , حاسس انه هيتفجر من الانتصاب و الشهوة , و نازل فيها بوس في شفايفها , و فخادي عمالة تحضن فخادها .

و نزلت على رقبتها ابوس فيها و امص جلدها المثير و الحسه و نزلت على حلمات صدرها نزلت فيهم مص و رضاعة و بوس في بزازها المثيرة , قعدت على الكرسي و زبري على اخره سخن اوي و نزلت فيه مص بين شفايفها و لحس و تبوسه و تشمه و تلاعب الخصيتين و تتبوسهم و تحضنهم في في شفايفها و ترجع على الظبر تحطه جوه بقها و تبلعه لغاية زورها و تعضه بين سنانها جامد , بصراحة مص الزبر بتاعها كان ممتع اوي و احترافي , فكرت انها اكيد مش اول مرة تمص زبر , باين عليها خبرة بجد و الكلام اللي بيتقال عليها صحيح .

قررت اني لازم انيكها , عشان ابقى كده مارست الجنس معاها كامل و عاشرتها معاشرة الازواج , قلت لها حبيبتي انا عاوز انيكك , قالت ماشي يا حبيبي بس مش في كسي , نيكني في طيزي , قلت لها طبعا يا حبيبتي عشان البكارة مفيش مشاكل .

وقفت و سندت على الحيطة و دخلت زبري جوه خرم طيزها الضيق و كانت اول مرة زوبري يبات جوه طيز انثى و يختلي في احشائها , مش ممكن انسى اللحظة الممتعة دي , بعد ما دخل زبري جواها ارتاح اوي , حسيت ان نفسي اخليه جواها علطول , ما اطلعوش من طيزها تاني ابدا , و قمت حطيت ايدي على بطنها من تحت و ايدي التانية على صدرها و حضنتها جامد , كان كل جزء من جسمي حاضن كل جزء من جسمها من ورا و ايديا معشقين فيها من قدام جامد  و زبري راشق و جوه طيزها , و قلت لها : ااااااه انا بحبك .

بحبك اوي يا سمر , انا في اسعد لحظات عمري , نفسي افضل حاضنك كده علطول , و زوبري مرتاح اوي طيزك يا حبيبتي .       قصص سكس تحرش مثيرة

قالت لي و انا كمان يا حبيبي , ما تسيبنيش ابدا زبرك مريحني اوي .

و بدات انيك فيها بكل قوتي ادخل و اخرج زوبري جوه طيزها و هي تسمتع اوي …… و فجاة .

دخل ابوها و اخوها علينا و احنا في اللحظة الحميمية دي قفشوني متلبس معاها , و كانوا عاوزين يقتلوني , بس بعد مفاوضات قرروا اني لازم اصلح غلطتي و اتجوزها .

و كان هنا الفخ , لاني عرفت بعد الجواز انها مش بنت بنوت , يعني مش بكر , و غلطت مع شاب ضيع شرفها و هرب و قررت مع ابوها و اخوها انهم يعملو عليا القصة دي عشان اتورط و اتجوزها و اداري على فضيحتها .

و بالفعل شيلت انا الليلة و الندل عمل عملته و هرب و انا اللي اتجوزت واحدة مخرومة , بس يمكن يكون انتقام من اللي عملته في بنات كتير اتحرشت بيهم قبل كده .

قصص سكس تحرش , قصص سكس اغتصاب

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *